Menu Close

Seminaras rajono ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams „Alternatyvių meno terapijos metodų taikymas ugdyme“.

Šio seminaro metu mūsų lopšelio-darželio psichologė Ingrida Bultienė ir auklėtoja Asta Rauluševičienė dalijosi patirtimi taikant mandalos meno terapijos metodą.

Psichologijoje pirmas mandalą ėmė taikyti šveicarų psichoanalitikas K.G. Jungas. Jis atrado, kad kiekvienas mandalos piešinys atspindi žmogaus vidinį pasaulį esamu momentu, tai kelias link mūsų pačių centro, link savojo individualumo.

Mandalų kūrimo taikymas ugdomajame ir psichokorekciniame darbe su vaikais apima šiuos tikslus: kūrybinių resursų stimuliavimą, adaptacijos pagerinimą, kantrybės ir kruopštumo lavinimą, dėmesio koncentraciją, smulkiosios motorikos lavinimą, emocinės būsenos korekciją, tarpasmeninių santykių grupėje tyrinėjimą kuriant grupines mandalas, taip pat konkrečios problemos diagnostiką ir korekciją, nes mandalos kūrimas leidžia vaikui saugiai išreikšti savo jausmus.

Direktorės pavaduotojos ugdymui R. Brudnienės informacija